Pazartesi günü, yani Dodgers'ın New York Yankees'e karşı Dünya Serisindeki yerini kesinleştirmesinin ertesi günü, biletler Dodgers'ın web sitesinde tükendi. StubHub'da 1. Maç biletinin en ucuz fiyatı 1.326 dolardı.
Cuma sabahı, 1. Maç gününde, 1. Maç biletinin en ucuz fiyatı Pazartesi'ye göre %38 düşüşle 823 dolardı. Dodgers'ın web sitesinde minimum 945 $ değerinde dağınık biletler mevcuttu.
Bu koltukların hiçbiri özellikle harika değil. Biletler öncelikle yedek seviyesindeki yüksek koltuklar içindir, genellikle faul direğinin yakınındadır. Ancak, yalnızca orada olmak istiyorsanız ve yüksek bir fiyatı dikkate almaya hazırsanız, bu fiyat Cuma günü Pazartesi gününden daha ucuzdur.
Dodgers, yeniden satış pazarının çoğunu kontrol ediyor. Bunu yapan tek takım onlar değil. Bir takım size 300$'a bir bilet satarsa ve siz onu 1.000$'a satarsanız, o biletin gerçek piyasa değeri 1.000$'dır. Ekip, 700$'lık farkın sizin cebinize değil, kendi cebine gitmesini tercih eder.
Dodgers, talebi tahmin etmeye ve bilet fiyatlarını belirlemeye yardımcı olmak için analitiği kullanıyor. Bazen bu, biletlerin aşırı pahalı olduğu anlamına gelir. Bazen bu, biletlerin düşük fiyatlı olduğu anlamına gelir. Bilet satışlarının neredeyse tamamen çevrimiçi bir süreç olduğu günümüzde ekipler fiyatları sürekli olarak arz ve talebe göre ayarlıyor.
Açık konuşalım: Bu biletlerin hiçbiri ucuz değil. Ancak en az çekici olan birkaç bilet biraz fazla pahalı olduğundan, 1. Maç için en ucuz bilet artık biraz daha ucuz.
Cuma sabahı, 1. Maç gününde, 1. Maç biletinin en ucuz fiyatı Pazartesi'ye göre %38 düşüşle 823 dolardı. Dodgers'ın web sitesinde minimum 945 $ değerinde dağınık biletler mevcuttu.
Bu koltukların hiçbiri özellikle harika değil. Biletler öncelikle yedek seviyesindeki yüksek koltuklar içindir, genellikle faul direğinin yakınındadır. Ancak, yalnızca orada olmak istiyorsanız ve yüksek bir fiyatı dikkate almaya hazırsanız, bu fiyat Cuma günü Pazartesi gününden daha ucuzdur.
Dodgers, yeniden satış pazarının çoğunu kontrol ediyor. Bunu yapan tek takım onlar değil. Bir takım size 300$'a bir bilet satarsa ve siz onu 1.000$'a satarsanız, o biletin gerçek piyasa değeri 1.000$'dır. Ekip, 700$'lık farkın sizin cebinize değil, kendi cebine gitmesini tercih eder.
Dodgers, talebi tahmin etmeye ve bilet fiyatlarını belirlemeye yardımcı olmak için analitiği kullanıyor. Bazen bu, biletlerin aşırı pahalı olduğu anlamına gelir. Bazen bu, biletlerin düşük fiyatlı olduğu anlamına gelir. Bilet satışlarının neredeyse tamamen çevrimiçi bir süreç olduğu günümüzde ekipler fiyatları sürekli olarak arz ve talebe göre ayarlıyor.
Açık konuşalım: Bu biletlerin hiçbiri ucuz değil. Ancak en az çekici olan birkaç bilet biraz fazla pahalı olduğundan, 1. Maç için en ucuz bilet artık biraz daha ucuz.