Tokyo – Son iki yılın çoğunda Dodgers, Major League Baseball'un Japonya takımı gibi hissetti.
Shohei Ohtani, Yoshinobu Yamamoto ve Roki Sasaki'yi imzaladılar. Ülkenin en büyük şirketlerinden bazılarıyla reklamcılıktan sonra reklam anlaşması yaptılar. Tüm oyunları artık Japon televizyonunda gösteriliyor. Takım yetkilileri “Japonya mavisini boyama” ve ülkenin en popüler MLB takımı olma misyonlarını belirttiler.
Ancak bu hafta, sezon açılış gezisi için Tokyo'daki ilk 24 saat boyunca, Japonya'nın ekibi olmanın neye benzediğini hissetmeliler.
Perşembe günü Dodgers Gear'da yüzlerce kişi Tokyo Haneda Havalimanı'ndaki varış salonuna akın etti ve Phoenix'ten uçuşundan çıkarken takıma bir göz atmayı umuyordu. (Ne yazık ki onlar için, oyuncuları ve personelin görünümünü koruyan bölümler dikilmişti.)
Cuma günü binlerce, takımın ilk resmi antrenmanının önünde Tokyo Dome çevresindeki sokaklarda dolaştı-Dodgers şapkaları, formaları ve tişörtler tekrar sahneye hükmetti.
Bununla birlikte, oyuncuların içeri girdikten sonra tanık olduklarına kıyasla hiçbir şey: 10.507 hayran, neredeyse evrensel bir beyaz ve mavi denizde, tarihi basketbol sahasının alt kasesine paketlenmiş.
Hepsi sıradan, rutin, değirmen çalışması izlemek için.
“Bu çılgın, şaşırtıcı,” dedi yönetici Dave Roberts, sığınaktan çıkıp genişleyen sahneyi incelerken gözleri geniş.
“Ezici oldu,” diye ekledi, ilkel bir uygulama vuruşundan sonra yüksek sesle alkışlanan Miguel Rojas. “Az söylemek.”
Hayranlar, Cuma günü Tokyo Dome'daki Dodgers ile bir antrenmanın ardından sahadan ayrılırken Shohei Ohtani'de sallıyor.
(Robert Gauthier / Haberler)
Dodgers, Japonya'daki popülaritelerinin hızla arttığını biliyordu. Geçen yıl Japon medyasının ekip çevresindeki dikkatini artan dikkat çekti. Oyunlarda yabancı taraftarların artışı. Videolar, World Series unvanını kendileri olarak kutlayan Japon destekçilerin sosyal medyasına sıçradı.
Roberts, “Her sabah, sabahın ortasında, Dodger oyunlarının burada Japonya'da yayınlandığını biliyoruz” dedi. “Dodger Stadyumu'nda ister yolda olsun, Japonların oyunlarda coşkusunu söyleyebiliriz.”
Ancak Roberts Cuma günü, Tokyo Dome Hotel'deki yüzlerce muhabirden önce bir öğleden sonra haber konferansında, “Bu, Japonya ülkesine, Tokyo şehrine gelmek ve aslında Japon halkının bizi kendi ülkelerinde desteklediğini görmek için ilk fırsatımız.”
Ve onun için bile – Japonya'da hala ailesi olan ve bu sezonda ülkede zaman geçiren Japon mirası olan biri – beklenmedik bir şekilde etkilenmek uzun sürmedi.
Dodgers kasabaya girdikten sonra Shibuya'nın Tokyo mahallesinde iken, Roberts anında takımın şehir sokaklarındaki markasını görerek vurulduğunu söyledi.
“Çok fazla Dodger şapkası gördüm” dedi.
Dodgers, Tokyo Dome'un normal kiracısı olan Japonya'nın Nippon Profesyonel Beyzbol Ligi Yomuiri Giants'a karşı bir Cumartesi sergisi oynaması planlanan Roberts, kalabalığın içinde daha fazla Dodgers teçhizatı olup olmadığını merak etti.
“Çok fazla temsil olacak” dedi.
Neredeyse tüm bu dikkat, Sasaki, Yamamoto ve en önemlisi Ohtani'nin son iki offseason'un satın alınmasıyla üretildi. Ohtani Cuma günü sahada fazla zaman harcamadı, 10 dakikadan biraz fazla görünmüyordu ve esnemelerden ve baseruning matkaplardan daha fazlasını yapmadı. Ancak sadece görünüşü kubbeli stadyumun içinde bir kükreme tetikledi. Ve tarladan çıktığında, fotoğrafçılar her adımını yakalamak için uğraştı.
Dodgers 'Shohei Ohtani, Cuma günü bir takım egzersizi için Tokyo Dome'daki sahaya giriyor.
(Robert Gauthier / Haberler)
“SHO sığınağın tükendiğinde,” dedi infielder Max Muncy, “bu hepimizin tanık olması çok güzel bir andı.”
Sığınağın hemen arkasındaki hayranlar, hemen hemen her oyuncuyu adıyla çağırdı-henüz MLB çıkışını yapmayan küçük lig rahatlatıcı Jack Dreyer'e kadar. Her bir vuruş uygulamasının her turuna eşlik eden alkışlara ek olarak, kalabalık yabancıcılardan güçlü atışlar için tezahürat yaptı, sürahiler faul bölgede yakalama yapıyor ve her derin sürüşü uzun saha dış duvarına çarptı.
İlk usta Freddie Freeman, “Normalde vuruş pratiğinde ev sahibi koşulara vurmaya çalışmıyorum” dedi. Ama bugün yapmam gerektiğini hissettim.
Muncy, günü Salı ve Çarşamba günü Chicago Cubs'a karşı iki maçla sezonuna başlamadan önce Pazar günü bir Japon rakibe karşı başka bir sergi oynayacak olan takım için bir enerji artışı olarak nitelendirdi.
“Buna sahip olmak bizim için iyiydi,” dedi Muncy. “Uzun uçuş, herkes hala bundan yoruluyor. Bence bu tür herkese biraz eğlenmek için biraz destek verdi. ”
Dodgers'a sağladığı diğer bir şey: perspektif-Japonya'daki popülaritesi, dünya sahnesinde yükselen yer ve evden 5.000 mil bile artan yaygınlık.
“Dünyanın her yerinde,” dedi Rojas. “Bence Dodgers dünyanın en büyük organizasyonlarıyla oraya gelmeye çalışıyor. Dünya çapında olan tüm takımlardan Real Madrid, Barcelona'dan bahsediyorum. Ve bence Dodgers buna gerçekten yakın. ”
Shohei Ohtani, Yoshinobu Yamamoto ve Roki Sasaki'yi imzaladılar. Ülkenin en büyük şirketlerinden bazılarıyla reklamcılıktan sonra reklam anlaşması yaptılar. Tüm oyunları artık Japon televizyonunda gösteriliyor. Takım yetkilileri “Japonya mavisini boyama” ve ülkenin en popüler MLB takımı olma misyonlarını belirttiler.
Ancak bu hafta, sezon açılış gezisi için Tokyo'daki ilk 24 saat boyunca, Japonya'nın ekibi olmanın neye benzediğini hissetmeliler.
Perşembe günü Dodgers Gear'da yüzlerce kişi Tokyo Haneda Havalimanı'ndaki varış salonuna akın etti ve Phoenix'ten uçuşundan çıkarken takıma bir göz atmayı umuyordu. (Ne yazık ki onlar için, oyuncuları ve personelin görünümünü koruyan bölümler dikilmişti.)
Cuma günü binlerce, takımın ilk resmi antrenmanının önünde Tokyo Dome çevresindeki sokaklarda dolaştı-Dodgers şapkaları, formaları ve tişörtler tekrar sahneye hükmetti.
Bununla birlikte, oyuncuların içeri girdikten sonra tanık olduklarına kıyasla hiçbir şey: 10.507 hayran, neredeyse evrensel bir beyaz ve mavi denizde, tarihi basketbol sahasının alt kasesine paketlenmiş.
Hepsi sıradan, rutin, değirmen çalışması izlemek için.
“Bu çılgın, şaşırtıcı,” dedi yönetici Dave Roberts, sığınaktan çıkıp genişleyen sahneyi incelerken gözleri geniş.
“Ezici oldu,” diye ekledi, ilkel bir uygulama vuruşundan sonra yüksek sesle alkışlanan Miguel Rojas. “Az söylemek.”
Hayranlar, Cuma günü Tokyo Dome'daki Dodgers ile bir antrenmanın ardından sahadan ayrılırken Shohei Ohtani'de sallıyor.
(Robert Gauthier / Haberler)
Dodgers, Japonya'daki popülaritelerinin hızla arttığını biliyordu. Geçen yıl Japon medyasının ekip çevresindeki dikkatini artan dikkat çekti. Oyunlarda yabancı taraftarların artışı. Videolar, World Series unvanını kendileri olarak kutlayan Japon destekçilerin sosyal medyasına sıçradı.
Roberts, “Her sabah, sabahın ortasında, Dodger oyunlarının burada Japonya'da yayınlandığını biliyoruz” dedi. “Dodger Stadyumu'nda ister yolda olsun, Japonların oyunlarda coşkusunu söyleyebiliriz.”
Ancak Roberts Cuma günü, Tokyo Dome Hotel'deki yüzlerce muhabirden önce bir öğleden sonra haber konferansında, “Bu, Japonya ülkesine, Tokyo şehrine gelmek ve aslında Japon halkının bizi kendi ülkelerinde desteklediğini görmek için ilk fırsatımız.”
Ve onun için bile – Japonya'da hala ailesi olan ve bu sezonda ülkede zaman geçiren Japon mirası olan biri – beklenmedik bir şekilde etkilenmek uzun sürmedi.

- Paylaşmak
Yoluyla paylaşmak Ekstra paylaşım seçeneklerini kapatın
Dodgers kasabaya girdikten sonra Shibuya'nın Tokyo mahallesinde iken, Roberts anında takımın şehir sokaklarındaki markasını görerek vurulduğunu söyledi.
“Çok fazla Dodger şapkası gördüm” dedi.
Dodgers, Tokyo Dome'un normal kiracısı olan Japonya'nın Nippon Profesyonel Beyzbol Ligi Yomuiri Giants'a karşı bir Cumartesi sergisi oynaması planlanan Roberts, kalabalığın içinde daha fazla Dodgers teçhizatı olup olmadığını merak etti.
“Çok fazla temsil olacak” dedi.
Neredeyse tüm bu dikkat, Sasaki, Yamamoto ve en önemlisi Ohtani'nin son iki offseason'un satın alınmasıyla üretildi. Ohtani Cuma günü sahada fazla zaman harcamadı, 10 dakikadan biraz fazla görünmüyordu ve esnemelerden ve baseruning matkaplardan daha fazlasını yapmadı. Ancak sadece görünüşü kubbeli stadyumun içinde bir kükreme tetikledi. Ve tarladan çıktığında, fotoğrafçılar her adımını yakalamak için uğraştı.

Dodgers 'Shohei Ohtani, Cuma günü bir takım egzersizi için Tokyo Dome'daki sahaya giriyor.
(Robert Gauthier / Haberler)
“SHO sığınağın tükendiğinde,” dedi infielder Max Muncy, “bu hepimizin tanık olması çok güzel bir andı.”
Sığınağın hemen arkasındaki hayranlar, hemen hemen her oyuncuyu adıyla çağırdı-henüz MLB çıkışını yapmayan küçük lig rahatlatıcı Jack Dreyer'e kadar. Her bir vuruş uygulamasının her turuna eşlik eden alkışlara ek olarak, kalabalık yabancıcılardan güçlü atışlar için tezahürat yaptı, sürahiler faul bölgede yakalama yapıyor ve her derin sürüşü uzun saha dış duvarına çarptı.
İlk usta Freddie Freeman, “Normalde vuruş pratiğinde ev sahibi koşulara vurmaya çalışmıyorum” dedi. Ama bugün yapmam gerektiğini hissettim.

Muncy, günü Salı ve Çarşamba günü Chicago Cubs'a karşı iki maçla sezonuna başlamadan önce Pazar günü bir Japon rakibe karşı başka bir sergi oynayacak olan takım için bir enerji artışı olarak nitelendirdi.
“Buna sahip olmak bizim için iyiydi,” dedi Muncy. “Uzun uçuş, herkes hala bundan yoruluyor. Bence bu tür herkese biraz eğlenmek için biraz destek verdi. ”
Dodgers'a sağladığı diğer bir şey: perspektif-Japonya'daki popülaritesi, dünya sahnesinde yükselen yer ve evden 5.000 mil bile artan yaygınlık.
“Dünyanın her yerinde,” dedi Rojas. “Bence Dodgers dünyanın en büyük organizasyonlarıyla oraya gelmeye çalışıyor. Dünya çapında olan tüm takımlardan Real Madrid, Barcelona'dan bahsediyorum. Ve bence Dodgers buna gerçekten yakın. ”